onsdag 17 augusti 2011

Sista kvällen hemma

Nu tror jag att jag har packat färdig, och tur är väll det för jag orkar inte packa mer nu xP Känner mig lite spänd men fattar fortfarande inte riktigt att jag ska iväg imorgon. Liksom om en vecka har mitt liv förändrats radikalt, och nu sitter jag med datorn hemma i soffan med Tusse sovande bredvid mig.

Jag kommer att bo i Montevideo åtminstone de två första månaderna, sen får vi se. När jag kommer till Montevideo i övermorgon ska jag först på YFU läger. Sen efter helgen ska jag till min värdfamilj. De bor som sagt i Montevideo, en mamma, pappa och en dotter på 15 år. Mamman är lärare och Pappan jobbar som ljud eller ljus design någonting på nån teater. Låter ju ganska coolt B) Tydligen så gillar hela familjen teater och sånt :) Det ska bli väldigt kul att få träffa dom. Har mailat lite med mamman och det känns bra. Det var ganska jobbigt i förrgår när det bara var tre dagar kvar och jag inte visste alls vart jag skulle hamna men det känns mycket bättre nu när jag fått veta och pratat lite med dom. Dom har dom katt btw :D

Det jobbigaste just nu är att säga hej då till folk, kommer sakna många så mycket. Men jag tror vi kommer klara oss hörrni. Hejsvejs och Adiós Sweden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar